Get Adobe Flash player

Enterprize

Καλώς ήλθατε στη σελίδα μας

Η DigiWorX multi-media ξεκίνησε, εξελίχθηκε σε DwX sound+media και επέλεξε εξ αρχής, να είναι η μικρή, ευέλικτη επιχείρηση που στέκεται δίπλα στον μικρομεσαίο επαγγελματία, εφαρμόζοντας τις σύγχρονες αναλογικές και ψηφιακές μεθόδους για τις επικοινωνιακές και επιχειρηματικές διαφημιστικές και προωθητικές του ανάγκες. 

Χρησιμοποιούμε τις σύγχρονες μεθόδους που υποστηρίζονται από την ψηφιακή τεχνολογία και ακολουθώνταςτην αρχή "Κερδίζει όποιος επικοινωνεί καλύτερα", επιτυγχάνουμε την καλή "αναλογική" επικοινωνία με την σύγχρονη ψηφιακή ενσωμάτωση των ιδεών και προτάσεών μας, σε συνεργασία με την επιχείρηση, για να πετύχουμε την καλύτερη σχέση κόστους/απόδοσης.

Είτε πρόκειται για το web site της επιχείρησής σας, το CD ή DVD των προιόντων ή υπηρεσιών σας, είτε πρόκειται για την διαφημιστική εταιρική της παρουσίαση, το συνέδριο, ή την  παρουσία της σε μια εμπορική έκθεση, είτε για τη δημιουργία του διαφημιστικού σας spot στη τηλεόραση και στο ραδιόφωνο, είτε την ανάπτυξη του e-shop της, του εταιρικού blog & forum, είτε την αποστολή και διαχείριση του Νewsletter της, είτε κάποιο event που θα ενσωματώνει τη σύγχρονη οπτικοακουστική τεχνολογία θα είμαστε πάντα το δικό σας Επικοινωνιακό Εργαλείο.

Η νέα δομή της με την ενσωμάτωση της τεχνολογίας του ήχου & εικόνας, πέρα από την κάθετη παραγωγή των Multi-media υπηρεσιών μας, αναπτύσσεται και στον τομέα της μουσικής παραγωγής & υπηρεσιών. Η DwX sound & media πλέον, είναι έτοιμη να εισχωρήσει και σε αυτό τον χώρο αργά αλλά σταθερά.

Δοκιμάστε μας τώρα σε μια συνάντηση στα γραφεία σας ή επισκεφθείτε μας στο studio παραγωγής, στην Ρως 6 στα Α. Πατήσια.

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στην σελίδα μας.

demor newO Δημήτρης Μορόγιαννης (Morris) γεννήθηκε στην Αθήνα το 1957, καταγόμενος εκ πατρός από το Δίστομο Βοιωτίας και εκ μητρός από το Μελιγαλά Μεσσηνίας.

Αποφοίτησε το 1975 από το παλαιό εξατάξιο Β΄Γυμνάσιο Αρρένων Αθηνών και στη  συνέχεια σπούδασε δημοσιογραφία στο "Δημοσιογραφικό Εργαστήρι" έχοντας μεγάλους δασκάλους, τους Παύλο Ζάννα, Αστέρη Στάγγο, Γιώργο Νοταρά, Λούη Δάνο, Σταύρο Απέργη και Γιώργο Βότση καθώς και ειδικά σεμινάρια από το Κώστα Σοφούλη, Κώστα Σκούρα και Γεώργιο Αλέξανδρο Μαγκάκη.

Ανήσυχο πνεύμα ο ίδιος, δεν ακολούθησε το χώρο της δημοσιογραφίας, αλλά ασχολήθηκε με τις δύο μεγάλες του αγάπες, εικόνα και ήχο αλλά και τη μουσική. "Εξπέρ" στα ηλεκτρονικά και παλιός "ραδιοπειρατής", ασχολήθηκε με τους υπολογιστές αμέσως μόλις εμφανίστηκαν στην Ελλάδα το 1982, μετά από επιτυχημένες διαδρομές στον εμπορικό  χώρο της φωτογραφίας και του κινηματογράφου.

Το 1988, συνεργάζεται ως στέλεχος πωλήσεων/τεχνικός στην ΚΕΕ - Οργάνωση Εκθέσεων όπου κρατά και διαχειρίζεται, μέχρι το 1995 τμήματα διαφήμισης, οργανωτικής υποστήριξης των συνεδρίων της εταιρείας, μηχανοργάνωσης και κειμενογραφίας, πέρα από τις πωλήσεις.

Τη διετία 1995 -1997 λειτουργεί ως σύμβουλος σε επιχειρήσεις γραφιστικών & διαφήμισης και το 1997 ξεκινά την DigiWorX multi-media, με στόχο τις εμπορικές εφαρμογές πολυμέσων, digital signage και στη συνέχεια web applications, συνδυάζοντας την αρχή computer-tv, όταν ο όρος ήταν ακόμη άγνωστος στην Ελλάδα και οι τεχνικές προδιαγραφές, πολύ χαμηλές για την εποχή.

Συνεργάζεται με πληθώρα επιχειρήσεων από όλο το φάσμα των  επιχειρηματικών και εμπορικών δραστηριοτήτων και αποκτά πελάτες, όπως το Praktiker, ΔΟΛ - "Το παιδί μου κ εγω", ΕΛΤΑ & ΜΟΡΦΗ, εφαρμόζοντας τα συστήματα digital signage & info points.

Οργανώνει με επιτυχία τις παρουσιάσεις επιχειρήσεων της Hellenic Labware, Hyundai Hellas, ενώ αναλαμβάνει και την οπτικοακουστική υποστήριξη διαφόρων εταιρειών απο Ελλάδα και το εξωτερικό για τη συμμετοχή τους σε εμπορικές εκθέσεις, όπως η Μπακάκος ΑΕ και συμμετέχει στην πρωτοποριακή εφαρμογή οθονών-τοίχων του περιπτέρου της εταιρείας Μπουτάρης ΑΒΕΕ, στην έκθεση ΟΙΝΟΡΑΜΑ.

Το 2005 & 2008, βοηθά οργανωτικά τη διενέργεια του 1ου & 2ου Rock Φεστιβάλ Γαλατσίου για τους νέους της περιοχής μαζί με τον Βασίλη Αποστολίδη εκδότη της "Ηχούς του Γαλατσίου", ενώ το 2010 αποφασίζει να οργανώσει στον τόπο του, το Δίστομο, το BeachWave, ένα τριήμερο ολοήμερο φεστιβάλ μουσικής και νεανικών δραστηριοτήτων, μετά από την ιδέα και συνεργασία με τον γυιό του Johnny Morris, το αποίο στέφεται από επιτυχία και ζητείται η επανάληψή του.

Επίσης την ίδια χρονιά αναλαμβάνει να διαμορφώσει, εξοπλίσει και κατασκευάσει την οπτικοακουστική περιήγηση των επισκεπτών στο "ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΥΜΑΤΩΝ ΝΑΖΙΣΜΟΥ", στην πατρίδα του, έργο που πραγματοποιείται με ιδιαίτερη επιτυχία, με κονδύλια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Από το 2002, έχει κατασκευάσει και αναρτήσει δεκάδες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο, με ιδιαίτερη επιτυχία και εμπειρία στις επιτυχημένες διεθνώς πλατφόρμες CMS, Joomla & Wordpress, καθώς και E-shops μεσω της ΟpenCart.

Πρόσφατη δημιουργία του αποτελεί και το Ψηφιακό Μουσείο Βλαχοκερασιάς, με πολλαπλή εφαρμογή της τεχνολογίας flipping book, οργανώνοντας περιεχόμενο, το οποίο περιλαμβάνει άνω των 1100 φωτογραφιών και 500 υπερσυνδέσεων, σε πανω απο 30 flipping books.

To προσωπικό του e-mail είναι Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., ενώ διατηρεί και σελίδα στο facebook, σαν Demetrius Morris.  https://www.facebook.com/dimitrismorris

Έχει διατελέσει Πρόεδρος και Γραμματέας επί 10 έτη του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του 59ου Γυμνασίου και Λυκείου Αθηνών, και είναι ενεργός Γραμματέας της Μ.Κ.Ο. "Αειφέρων" που δραστηριοπείται στη γενέτειρά του, στους τομείς του Περιβάλλοντος και του Πολιτισμού.

Η DwX sound & media, ενεργοποιείται ως digiworx multi-media, στην ελληνική αγορά από το 1997 και δραστηριοποιείται στους τομείς της ψηφιακής διαφήμισης, web applications, digital signage και παραγωγές εικόνας μουσικής & ήχου.

Πρόσφατα επεκτάθηκε και στη διοργάνωση events με κύριο στόχο τα μουσικά festivals. H προηγούμενη 8ετής εμπειρία του ιδιοκτήτη της Δημήτρη Μορόγιαννη, στη διοργάνωση 15 εκθέσεων & συνεδρίων, οι πετυχημένες παρουσιάσεις εταιρειών,  όπως της Μπακάκος ΑΕ, Hellenic Labware και Huyndai Hellas καθώς και η 12ετής και πλέον εμπειρία με τα multi-media, αλλά και η εμπειρία και η πολυετής ενασχόληση με τα μουσικά δρώμενα, ήταν ο κύριος λόγος της απόφασης αυτής.

Στούς πελάτες της, συγκαταλέγονται επίσης ο ΕΛΤΑ ΑΕ, η Μορφή ΑΕ, Βασιλείου ΑΕΒΕ, RadioDistomo Netradio, η διαφημιστική Hermesproductions και οι οργανωτές επαγγελματικών εκθέσεων και εκδότες 3ΕΚ και Α-Μ Consultants καθώς και πληθώρα επιχειρήσεων με σημαντική παρουσία στο Worldwide Web.

Η παραγωγή επαγγελματικών εφαρμογών πολυμέσων ταυτόχρονα με την  πρωτοποριακή για την Ελλάδα εισαγωγή του digital signage σε  συνεργασία με την Αμερικάνικη Scala Inc. στο επιχειρηματικό επίπεδο, κατέστησε την επιχείρηση μια από τις καθιερωμένες στο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης γενικότερα.

Η αγάπη  του ιδιοκτήτη της για το αντικείμενο και η ανθρωποκεντρική στάση της επιχείρησης είναι τα βασικά ατού για την  πετυχημένη συνεργασία της με τους πελάτες της.

Πληθώρα εξωτερικών συνεργατών πλαισιώνουν την επιχείρηση, καθιστώντας την έτσι ευέλικτη, αποδοτική και προσανατολισμένη στα χαμηλά budget των υπηρεσιών της χωρίς υποχωρήσεις στην ποιότητα και στο service.

Από τις αρχές του 2010 ο υιός, Johnny Morris, ενσωματώνεται στην επιχείρηση,  αναλαμβάνοντας την υποστήριξη των ηχητικών και μουσικών παραγωγών της επιχείρησης,  ενώ ο παλαιότερος των συνεργατών της, Raphael Aloupis,  την υποστήριξη του τμήματος εικόνας, video &  3D.

Εισερχόμενη στο 2011 η DwX sound & media, αναπτύσσει στρατηγικές συνεργασίες και προχωρά στην επόμενη επένδυση με τη δημιουργία του δικού της studio, για καλύτερη διαχείριση του πελατολογίου της και των αυξανόμενων πιέσεων για καλύτερο κοστολόγιο.

Στόχος η δημιουργία ενός μικρού διαφημιστικού οργανισμού, που θα καλύπτει τις σύγχρονες επικοινωνιακές ανάγκες μιας επιχείρησης, ενός Οργανισμού, ενός Δήμου μιας εκδήλωσης ή ενός δρώμενου, είτε μέσω έντυπης ή ηλεκτρονικής παρουσίας της, στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο ή στο internet. Όλη η παραγωγή θα γίνεται  κάθετα στις εγκαταστάσεις μας, μειώνοντας το κόστος και προσφέροντας το καλύτερο στους πελάτες - συνεργάτες της.  

Επιμένοντας στην ανθρωποκεντρική της πολιτική, η επιχείρηση διαβαίνει τις στενωπούς της νέας εποχής με αισιοδοξία και προοπτική, διατηρώντας αναλλοίωτες τις βασικές αρχές και στηριζόμενη πάντα στο slogan, "Κερδίζει όποιος επικοινωνεί καλλίτερα"