Get Adobe Flash player

Η DwX sound & media, ενεργοποιείται ως digiworx multi-media, στην ελληνική αγορά από το 1997 και δραστηριοποιείται στους τομείς της ψηφιακής διαφήμισης, web applications, digital signage και παραγωγές εικόνας μουσικής & ήχου.

Πρόσφατα επεκτάθηκε και στη διοργάνωση events με κύριο στόχο τα μουσικά festivals. H προηγούμενη 8ετής εμπειρία του ιδιοκτήτη της Δημήτρη Μορόγιαννη, στη διοργάνωση 15 εκθέσεων & συνεδρίων, οι πετυχημένες παρουσιάσεις εταιρειών,  όπως της Μπακάκος ΑΕ, Hellenic Labware και Huyndai Hellas καθώς και η 12ετής και πλέον εμπειρία με τα multi-media, αλλά και η εμπειρία και η πολυετής ενασχόληση με τα μουσικά δρώμενα, ήταν ο κύριος λόγος της απόφασης αυτής.

Στούς πελάτες της, συγκαταλέγονται επίσης ο ΕΛΤΑ ΑΕ, η Μορφή ΑΕ, Βασιλείου ΑΕΒΕ, RadioDistomo Netradio, η διαφημιστική Hermesproductions και οι οργανωτές επαγγελματικών εκθέσεων και εκδότες 3ΕΚ και Α-Μ Consultants καθώς και πληθώρα επιχειρήσεων με σημαντική παρουσία στο Worldwide Web.

Η παραγωγή επαγγελματικών εφαρμογών πολυμέσων ταυτόχρονα με την  πρωτοποριακή για την Ελλάδα εισαγωγή του digital signage σε  συνεργασία με την Αμερικάνικη Scala Inc. στο επιχειρηματικό επίπεδο, κατέστησε την επιχείρηση μια από τις καθιερωμένες στο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης γενικότερα.

Η αγάπη  του ιδιοκτήτη της για το αντικείμενο και η ανθρωποκεντρική στάση της επιχείρησης είναι τα βασικά ατού για την  πετυχημένη συνεργασία της με τους πελάτες της.

Πληθώρα εξωτερικών συνεργατών πλαισιώνουν την επιχείρηση, καθιστώντας την έτσι ευέλικτη, αποδοτική και προσανατολισμένη στα χαμηλά budget των υπηρεσιών της χωρίς υποχωρήσεις στην ποιότητα και στο service.

Από τις αρχές του 2010 ο υιός, Johnny Morris, ενσωματώνεται στην επιχείρηση,  αναλαμβάνοντας την υποστήριξη των ηχητικών και μουσικών παραγωγών της επιχείρησης,  ενώ ο παλαιότερος των συνεργατών της, Raphael Aloupis,  την υποστήριξη του τμήματος εικόνας, video &  3D.

Εισερχόμενη στο 2011 η DwX sound & media, αναπτύσσει στρατηγικές συνεργασίες και προχωρά στην επόμενη επένδυση με τη δημιουργία του δικού της studio, για καλύτερη διαχείριση του πελατολογίου της και των αυξανόμενων πιέσεων για καλύτερο κοστολόγιο.

Στόχος η δημιουργία ενός μικρού διαφημιστικού οργανισμού, που θα καλύπτει τις σύγχρονες επικοινωνιακές ανάγκες μιας επιχείρησης, ενός Οργανισμού, ενός Δήμου μιας εκδήλωσης ή ενός δρώμενου, είτε μέσω έντυπης ή ηλεκτρονικής παρουσίας της, στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο ή στο internet. Όλη η παραγωγή θα γίνεται  κάθετα στις εγκαταστάσεις μας, μειώνοντας το κόστος και προσφέροντας το καλύτερο στους πελάτες - συνεργάτες της.  

Επιμένοντας στην ανθρωποκεντρική της πολιτική, η επιχείρηση διαβαίνει τις στενωπούς της νέας εποχής με αισιοδοξία και προοπτική, διατηρώντας αναλλοίωτες τις βασικές αρχές και στηριζόμενη πάντα στο slogan, "Κερδίζει όποιος επικοινωνεί καλλίτερα"